برگزاری مجمع عمومی عادی صندوق حمایت از توسعه پژوهش و فناوری در بخش کشاورزی

مجمع عمومی عادی صندوق حمایت از توسعه پژوهش و فناوری با حضور اکثریت سهامداران روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۰ صبح در محل سالن سگال سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد.

در ابتدای جلسه با حضور آقای مهندس اعرابی نماینده شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری دربخش کشاورزی و تعیین ناظرین و منشی جلسه و قرائت دستور جلسه بر اساس آگهی منتشره در روزنامه کثیر الانتشار جلسه مجمع رسمیت یافت.

در ادامه دکتر ولدان رئیس هیئت مدیره صندوق پس از عرض خیر مقدم و تشکر از حضور اکثریت سهامداران در سخنان خود با تشریح فعالیت های صندوق از مجمع قبل تا این مجمع، گزارشی از عملکرد هیات مدیره را ارائه نمود و اظهار داشت: هیات مدیره صندوق نسبت به تصویب پرداخت تسهیلات به سهامداران در کوتاه ترین زمان ممکن در جهت ارائه خدمات به بهتربن شکل به سهامداران اقدام نموده اند.

وی افزود : هیات مدیره صندوق امیدوار است از طریق فراخوان جدید و عضویت تعداد بیشتری از شرکت های فناور و دانش بنیان بخش کشاورزی و همچنین مساعدت سایر دستگاه ها از جمله سازمان تحقیقات کشاورزی نسبت به افزایش سرمایه مجدد صندوق اقدام نماید.

در ادامه دکتر ولدان توضیحاتی نیز در خصوص همکاری صندوق معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفائی ارائه نمودند و بیان داشتند که صندوق توافقات اولیه را جهت اخذ مجوز کارگروه ماده ۴۴ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر با کارگروه و شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی انجام داده است که امیدواریم در سال ۹۷ نسبت به شروع فرآیندهای سرمایه گذاری در صندوق اقدام کنیم .

سپس گزارشی به تفصیل از روند فعالیت های صندوق از جمله افزایش سرمایه، نحوه پرداخت تسهیلات، اقدامات انجام شده و همچنین برنامه های پیش رو توسط مدیرعامل صندوق آقای مهندس داریوش شهریاری به حاضرین در مجمع ارائه شد.

در ادامه با حضور نماینده شرکت حسابرسی و همچنین بازرس صندوق گزارش حسابرسی و بازرسی قرائت و مورد تصویب حاضرین قرار گرفت سپس گزارش مالی سال منتهی به ۳۱ شهریور ۹۶ و همچنین ۳۰ آذر ۹۶ توسط آقای مهندس اعرابی قرائت و مورد تصویب قرار گرفت.

از دیگر دستورات مورد بررسی انتخاب روزنامه کثیر الانتشار، موسسه حسابرسی و همچنین بازرس اصلی و علی البدل بود که موارد مورد پیشنهادی هیئت مدیره قرائت و به تصویب مجمع رسید.

در ادامه تکلیف قانونی مبنی بر اختصاص ۲۰ درصد از منابع صندوق به بحث صادرات محصولات و خدمات سهامداران مطرح شد که که این پیشنهاد نیز با اکثریت آرا به تصویب اعضا رسید.

جلسه مجمع عمومی عادی صندوق حمایت از توسعه پژوهش و فناوری در بخش کشاورزی در ساعت ۱۳ به پایان رسید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.