صندوق حمایت از توسعه پژوهش و فناوری در بخش کشاورزی، در برنامه یکشنبه های صادراتی که 30 مهر تا 4 آبان 1402 برگزار می شود و شامل نمایشگاه محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان و مجموعه نشست های تخصصی صادرات این محصولات و خدمات خواهد بود، حضور دارد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادرتخصصی؛ با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و در کلینیک مدیریت صادرات دانش بنیان، ۳۰ مهر تا ۴ آبان ۱۴۰۲، نمایشگاه معرفی محصولات و خدمات دانش بنیان مرتبط با بخش کشاورزی برگزار و پذیرش هیئت تجاری و فناوری حوزه کشاورزی از کشور ارمنستان، انجام شد.

در این نمایشگاه، علاوه بر صندوق حمایت از توسعه پژوهش و فناوری در بخش کشاورزی که حضور پررنگی داشت و چندین شرکت وابسته به این صندوق نیز در مراسم حضور داشتند، دیگر شرکت های دانش بنیان حوزه کشاورزی مانند شرکت نانو پژوهش مرکزی بیوزر (Biozar)، شرکت دانش بنیان نگین بذر دانش، شرکت تعاونی دانش بنیان توسعه گیاهان زراعی، شرکت توسعه کشت دانه های روغنی، شرکت رویان تیسان سبز و شرکت پژوهش گستران تعذیه آسان نیز حضور داشتند و خدماتی مانند سیستم های هوشمند آبیاری و محصولاتی مانند انواع کودهای کشاورزی را معرفی و به نمایش گذاشتند.

علاوه بر نمایشگاه، برگزاری نشست های تخصصی در زمینه صادرات محصولات دانش بنیان نیز از برنامه های این مراسم است که در یکی از آن ها، هیئتی تجاری از کشور ارمنستان، حضور داشتند. بربریان، رئیس اتحادیه کشاورزان ارمنستان، ضمن ابراز خوشحالی از خدمات و محصولات ارائه شده در این مراسم، ابراز امیدواری کرد که هرچه زودتر، به توافقی برای واردات از ایران دست یابند.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.