در راستای حمایت از توسعه کالای دانش بنیان تفاهم نامه بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق حمایت از توسعه پژوهش و فناوری در بخش کشاورزی به امضاء رسید

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در قالب تسهیلات و با هدف بازار سازی محصولات دانش بنیان منابع مالی را در اختیار صندوق حمایت از توسعه پژوهش و فناوری در بخش کشاورزی قرار میدهد.

مقرر شد صندوق حمایت از توسعه پژوهش و فناوری در بخش کشاورزی با اهرم کردن تسهیلات معاونت به همراه تسهیلات بانکی نسبت به پرداخت تسهیلات به صورت تلفیقی از موارد یاد شده نسبت به توسعه بازار اقلام مذکور اقدام و پس از دو سال تسهیلات دریافتی را تسویه می نماید.

توسعه بازار در قالب قرارداد های چند جانبه فی مابین صندوق حمایت از توسعه پژوهش و فناوری در بخش کشاورزی، صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در سطح ملی و تخصصی ، استانی و شهرستانی ، شرکت دانش بنیان(تولید کننده محصول) و کشاورز(خریدار) صورت می پذیرد.

صندوق حمایت از پژوهش ضمن تضمین کیفیت محصول و نظارت بر تحویل آن به خریدار، تسهیلات لازم جهت توسعه تولید را به تولید کننده ارائه می نماید

صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی نیز علاوه بر تجمیع و تضمین بازار و ارائه تضامین لازم، تسهیلات خرید را در اختیار خریدار قرار می دهد.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.